Kennismakingsactie: Vriendelijk debiteurenbeheer

Logo Wereld administratie Hilversum /Amersfoort

Kennismakingsactie: Vriendelijk debiteurenbeheer via het secretariaat van FlexOffice Nederland, waar wij al 3 jaar mee samenwerken:

Kennismakingsactie: 1 maand voor € 27,50/uur.
(Normale prijs € 40,-/uur).

Iedere ondernemer heeft ze: klanten die te laat betalen. Een klant is vaak een belangrijke relatie die u niet zomaar kwijt wilt. Even wachten met een telefoontje of het versturen van een herinnering is dan vaak een gemaakte keuze. Maar matig of niet uitgevoerd debiteurenbeheer kan een risico vormen voor het voortbestaan van uw onderneming. U heeft de betalingsherinnering gestuurd, maar uw factuur is nog niet betaald? Dan is het tijd om de debiteur even te bellen. Dit is vaak effectief. Door aan uw debiteur de betalingsachterstand door te geven, betaalt de debiteur de factuur vaak alsnog snel. Hierin hebben wij jarenlang ervaring en expertise. Mede daardoor zal er gedragsverandering plaatsvinden bij uw klant. We proberen met de klant een concrete datum af te spreken, waarop de factuur uiterlijk betaald dient te zijn. We zorgen ervoor dat de klantrelatie intact blijft en u hebt uw handen vrij om te doen waar u goed in bent: ondernemen. Voor meer informatie kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen via 035-7676258.

Flexoffice

FlexOffice Nederland, Zeverijnstraat 6, 1216 GK Hilversum, Nederland E-mail: service@flexofficenederland.nl

 

PechaKucha Night 19 maart 2015

PKN 5Donderdagavond 19 maart 2015 is er weer een PechaKucha Night in de Vorstin te Hilversum. Tijdens een PechaKucha Night komen creatieve netwerken en inspirerende ideeën met elkaar in verbinding. Het is de plek tot inspiratie, kennisuitwisseling en ontplooiing van creativiteit.

Wereld Administratie is accountant van de stichting 20×20 (035).

Ondernemersbijeenkomst 7 november 2014: Thema: duurzaam netwerken

Ondernemers Netwerk Eemland

Ondernemers Netwerk Eemland

Inleiding
Wij heten u van harte welkom bij het ondernemersbijeenkomst “Duurzaam Netwerken” van Ondernemers Netwerk Eemland (ONE). Bent u ondernemer of zelfstandig professional in de regio Eemland en wilt u zich inzetten voor een samenleving waar duurzaamheid een permanente plaats inneemt? ONE biedt u een platform voor de uitwisseling van kennis en ideeën rondom het thema duurzaamheid.

Wilt u nieuwe markten aanboren, meer groei en een duurzaam imago? Het kán.
De leden van ONE helpen elkaar te groeien met kennis, praktijkervaringen, gezamenlijke acties, bedrijfspresentaties, elkaar aanbevelen en er is aandacht voor vraagstukken waar ondernemers mee te maken hebben, zoals aspecten op juridisch, financieel-economisch, personeelsbeleid, omzet en groei, marketing, sociale media en HRM-gebied. Dit levert een duurzaam netwerk op. Denk groot. Onderneem Groen. De slimste weg van idee naar innovatie: ONE!

Programma
14.30 uur: Inloop
15.00 uur: Introductie ONE
15.10 uur: Inleiding: duurzaam ondernemen voor het MKB
15.25 uur: Case, 3 duurzame samenwerkingsverbanden nader bekeken
15.45 uur: Netwerken met resultaat *
16.15 uur: Borrel
17.00 uur: Afsluiting
*) visitekaartjes noodzakelijk (min. 40 stuks).

Locatie
Leerhotel Het Klooster, zaal: Refter.
Daam Fockemalaan 10, 3818 KG Amersfoort.
Parkeergelegenheid aanwezig.

Aanmelden
Via e-mail: info@one-eemland.nl of website
www.one-eemland.nl/duurzaamnetwerken/ of telefoon: 033-7676276.
Deelname is kosteloos.

Bijeenkomsten regulier
Vergadering elke vrijdag tussen 7.00 en 8.30 uur in het Leerhotel te Amersfoort.

Regionale netwerkbijeenkomst vrijdag 31-10-2014 Thema: Mobile marketing in omroepland.

Locatie: Media Werkplaats Hilversum (deur rechts van Starbucks) Stationsplein 12.

Hierbij nodigen wij u uit voor onze maandelijkse netwerkborrel op vrijdag 31 oktober a.s. Wij ontmoeten u graag om samen met u invulling te geven aan een gezellige, succesvolle netwerkbijeenkomst. Een moment om opnieuw met elkaar in contact te komen en de maand af te sluiten met een toast!
adfogroep          spreekbuis

Tijdens deze netwerkbijeenkomst zal Richard Otto van Spreekbuis.nl de presentatie verzorgen. Richard is een echte Hilversummer, hij is van huis uit een reclameman die zich heeft gespecialiseerd in mobile marketing. Rond dit thema heeft hij een online community opgericht, die hij heeft verkocht aan de Adfo Groep, die marktleider is op het gebied van marketing- en communicatieuitgaven. Daarnaast is hij medeoprichter van de website Spreekbuis.nl, wat een digitaal platform is voor iedereen met interesse in de omroepwereld. Richard zal deze twee onderwerpen samenbrengen tijdens de bijeenkomst op 31 oktober.

Het programma is als volgt:
16:45 – 17:15 uur Inloop en ontvangst
17:15 – 17:25 uur Opening door Bas Nieuwenhuijsen en Toby Nieman
17:25 – 17:45 uur Presentatie Richard Otto
17:45 – 19:00 uur Borrel
19:00 – 19:15 uur Afsluiting

Aanmelden kan via receptie@flexofficenederland.nl.

Kennismakingsactie:
Vriendelijk debiteurenbeheer via secretariaat van FlexOffice Nederland:
Iedere ondernemer heeft ze: klanten die te laat betalen. Een klant is vaak een belangrijke relatie die u niet zomaar kwijt wilt. Even wachten met een telefoontje of het versturen van een herinnering is dan vaak een gemaakte keuze. Maar matig of niet uitgevoerd debiteurenbeheer kan een risico vormen voor het voortbestaan van uw onderneming. U heeft de betalingsherinnering gestuurd, maar uw factuur is nog niet betaald? Dan is het tijd om de debiteur even te bellen. Dit is vaak effectief. Door aan uw debiteur de betalingsachterstand door te geven, betaalt de debiteur de factuur vaak alsnog snel. Hierin hebben wij jarenlang ervaring en expertise. We proberen met de klant tevens een concrete datum af te spreken, waarop de factuur uiterlijk betaald dient te zijn. We zorgen ervoor dat de klantrelatie intact blijft en u hebt uw handen vrij om te doen waar u goed in bent: ondernemen. Voor meer informatie kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen via 035-7676258.

Graag tot 31 oktober!

Met vriendelijke groet,
Het FlexOffice Nederland team

Flexoffice

TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID – SECRETARIËLE ONDERSTEUNING – SALES ONDERSTEUNING – COMMERCIEEL VASTGOEDBEHEER

Let’s Connect!
FlexOffice Nederland B.V.
www.flexofficenederland.nl
T: +31 (0)35 – 76 76 258

 

 

Regionale netwerkbijeenkomst 26 september 2014

      Regionale netwerkbijeenkomst 26 september 2014
!LET OP LOCATIE GEWIJZIGD!
Locatie: Media Werkplaats Hilversum (deur rechts van Starbucks)
Stationsplein 12, Hilversum
Thema: De 21 uur van Amsterdam-Milaan!

Hierbij nodigen wij u uit voor onze maandelijkse open netwerkborrel op vrijdag 26 september a.s. Wij ontmoeten u graag om samen met u invulling te geven aan een gezellige, succesvolle netwerkbijeenkomst. Een moment om opnieuw met elkaar in contact te komen en de maand af te sluiten met een toast!

Tijdens deze netwerkbijeenkomst zal Michiel van Haagen van Herik Rail BV de presentatie verzorgen. Michiel is mede-eigenaar en actief transportondernemer, betrokken bij de lancering en uitbouw van Herik Rail BV. Sinds januari 2014 is Michiel van Haagen als mede-eigenaar en actief transportondernemer betrokken bij de lancering en uitbouw van Herik Rail BV. Samen met collega directeur en naamgever Gerard Jan van den Herik runt hij dit snel groeiende bedrijf. Zijn betrokkenheid bij de logistieke sector in de regio Amsterdam zorgt voor de nodige aandacht van de vakpers en branchegenoten. Tijdens de bijeenkomst van 26 september 2014 neemt hij u graag mee in de inspirerende wereld van transport en logistiek over het spoor!
Herik Rail

Het programma is als volgt:
16:45 – 17:15 uur Inloop en ontvangst
17:15 – 17:25 uur Opening door Bas Nieuwenhuijsen en Toby Nieman
17:25 – 17:45 uur Presentatie Michiel van Haagen
17:45 – 19:00 uur Borrel
19:00 – 19:15 uur Afsluiting

Aanmelden is mogelijk via receptie@flexofficenederland.nl.
Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,
Het FlexOffice Nederland team

 Flexoffice

Let’s Connect!

Nu voor particulieren: Alle BTW terug van uw zonnepaneleninstallatie!

afbeeldinguw duurzame installateur

Nu voor particulieren. Alle BTW terug van uw zonnepaneleninstallatie!
Bespaar tussen 10% en 15% op de aankoopprijs.

Etechwereld administratie

BTW terugkrijgen over uw zonnepanelen?
Dat kan!

Hoe werkt het?
Wij melden u aan als ondernemer bij de belastingdienst. Vervolgens doen wij voor u de aangifte omzetbelasting waarin onder andere de btw wordt teruggevraagd. Zodra de teruggaaf is verzocht zorgen wij er voor dat u ontheven wordt van verdere administratieve verplichtingen.

Wat krijgt u terug?
De btw over de aanschaf en plaatsing van de zonnepanelen krijgt u terug minus een forfaitair btw-bedrag dat u verschuldigd bent vanwege de ‘winst’ die de zonnepanelen genereren.

Rekenvoorbeeld:
12 zonnepanelen op een plat dak:
(materiaal, zonnepanelen en omvormer e.d.)             € 4.406,94 +
21% btw                                                                      €    925,46 +
Arbeid/montagekosten                                                €    960,00 +
6% btw                                                                        €      57,60 +

Totaal inclusief btw                                                     € 6.350,00 +
Totale btw                                                                   €    983,06 +
Vergoeding accountant                                              €     125,00 –
Forfaitair btw-bedrag bij 2800 kWh                            €       60,00 –

Terug te ontvangen btw                                           €     798,06 +

Voorwaarden:
– De regeling is bedoeld voor particulieren.
Bent u een ondernemer, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
– De zonnepanelen zijn op uw naam aangeschaft en aangesloten op het lichtnet.
– De installatie van de panelen heeft na 20 juni 2013 plaatsgevonden of moet nog
plaatsvinden.

Aanbod:
Wij regelen voor u het hele traject van begin tot eind. Voor onze dienstverlening rekenen wij een vaste vergoeding van € 125,- exclusief btw. Ook de btw over deze vergoeding vragen wij voor u terug!

Aanmelden:
Ga naar onze website: www.wereldadministratie.nl/zonnepanelen en volg daar de instructies. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze helpdesk: 035-76 76 240.

Simavi Landelijke collecte 17 t/m 23 maart 2014

Simavi is opgericht in 1925 door twee artsen, dr. Joh. Van der Spek en dr. H. Bervoets. Het doel van de organisatie was om hervormde zendingsartsen in het toenmalige Nederlands Indië te voorzien van medicijnen en instrumenten.  Inmiddels heeft het werk van Simavi zich ontwikkeld tot wat we nu doen: het geven van steun aan lokale initiatieven, die ook door de lokale bevolking zelf worden uitgevoerd.simavi
Simavi werkt aan ontwikkelingsprojecten in negen landen in Afrika en Azië. In Afrika zijn dat: Ghana, Kenia, Malawi, Oeganda en Tanzania. In Azië is Simavi actief in Bangladesh, India, Indonesië en Nepal.

Gezondheid is een voorwaarde om uit armoede te komen. Daarom werkt Simavi in kwetsbare gemeenschappen aan schoon drinkwater, wc’s en hygiëne en aan geplande, gezonde zwangerschappen. Dit doen wij niet alleen, maar samen met de lokale bevolking, bedrijven en overheden.

Dit goede werk wordt mede mogelijk gemaakt door de donaties die wij mogen ontvangen.
Onze jaarlijkse landelijke collecte is hiervoor een belangrijk moment om extra giften op te halen. Dit is alleen mogelijk dankzij de vele duizenden collectevrijwilligers die in de derde week van maart voor Simavi langs de deuren gaan.

Philippe: “Ik ben in 2009 gevraagd om de taak als coördinator van de Simavi-collecte in Amersfoort op mij te nemen. Het is een jaarlijks terugkerende happening, waarbij mijn vrouw Sandra en ik het vrijwilligersproject met veel plezier en voldoening begeleiden”.

Meer informatie: www.simavi.nl

Philippe Peerboom & Sandra Hartgers
Coördinator Simavi-collectie, regio  Amersfoort

Regionale netwerkbijeenkomst vrijdag 28 maart 2014

THEMA: DE ONDERNEMER ALS ALLESKUNNER. KAN DAT?

 

Hierbij nodigen wij u uit voor onze maandelijkse open netwerkborrel op locatie: Santbergen, Noorderweg 2, Hilversum op vrijdag 28 maart aanstaande. Wij ontmoeten u graag om samen met u invulling te geven aan een gezellige, succesvolle netwerkbijeenkomst. Een moment om opnieuw met elkaar in contact te komen en de maand af te sluiten met een toast!

Tijdens deze netwerkbijeenkomst zal Tineke de Vries van Groenhof Coaching een presentatie verzorgen. Vanuit haar vakgebied en door jarenlange ervaring zal Tineke een korte inleiding geven over het volgende onderwerp: De ondernemer als alleskunner. Kan dat?
groenhof coaching

Tegenwoordig moeten wij als ondernemer – en zeker als zzp-er – alles kunnen om succesvol te zijn en te blijven. Wij worden overspoeld met workshops, bootcamps, boeken, webinars, masterclasses, netwerkevents enz. enz. waar ons verteld wordt hoe we (meer) succes kunnen behalen en beter als ondernemer kunnen functioneren. Vele items zijn zeer nuttig en leerzaam. Maar wat te doen als het ondanks alle inspanningen toch anders loopt dan je had gepland en verwacht?

Wellicht kunnen wij tijdens deze inleiding een beetje inzicht krijgen in mogelijke obstakels.

Het programma is als volgt:
16:45 – 17:15 uur Inloop en ontvangst
17:15 – 17:35 uur Presentatie Tineke de Vries
17:35 – 19:00 uur Borrel
19:00 – 19:15 uur Afsluiting

Aanmelden kan kosteloos via receptie@flexofficenederland.nl liefst vóór dinsdag 25 maart a.s. in verband met de catering. Voelt u zich vrij om een introducé mee te nemen. Indien u wenst kunnen wij uw bedrijfslogo tonen tijdens uw aanwezigheid op de borrel. Wilt u in dat geval s.v.p. uw bedrijfslogo per e-mail aanleveren via bovenstaand adres?

Graag willen wij u als (nieuwe-) relatie van FlexOffice Nederland kennis laten maken met onze dienstverlening, waarbij u vrijblijvend 1 week gratis gebruik mag maken van onze telefoonservice.

Wenst u meer informatie, dan kunt u bij ons hierover informatie inwinnen. FlexOffice Nederland B.V. www.flexofficenederland.nl T: +31 (0)35 – 76 76 258

PechaKucha Night 20 maart 2014

PKN 6Donderdagavond 20 maart 2014 is er weer een PechaKucha Night in De Vorstin te Hilversum.

Tijdens een PechaKucha Night komen creatieve netwerken en inspirerende ideeën met elkaar in verbinding. Het is de plek tot inspiratie, kennisuitwisseling en verdere ontplooiing van creativiteit en innovatie.

Wereld Administratie is accountant van de stichting 20×20 (035).

 

Santbergen borrel 28 februari 2014

BBAN_Groep_Logo_EmailHierbij nodigen wij u uit voor onze maandelijkse open netwerkborrel op vrijdag 28 februari 2014 met als thema:

BBAN doet “alles” behalve bouwen.

Wij ontmoeten u graag om samen met u invulling te geven aan een gezellige, succesvolle netwerkbijeenkomst. Een moment om opnieuw met elkaar in contact te komen en de maand af te sluiten met een toast!

Tijdens deze netwerkbijeenkomst zal René Verlaan, bouwkundige van de BBAN Groep een presentatie verzorgen. Vanuit zijn vakgebied en door jarenlange ervaring zal René verder ingaan op het ingewikkelde proces wat (ver)bouwen heet. Van belang is dat de prijs, kwaliteit en voortgang bewaakt moet worden om tot een kwalitatief betaalbaar en goed eindproduct te komen.

Het programma is als volgt:
16:45 – 17:15 uur  Inloop en ontvangst
17:15 – 17:35 uur  Presentatie René C.J. Verlaan, BBAN Groep
17:35 – 19:00 uur  Borrel
19.00 – 19.15 uur  Afsluiting

De Santbergenborrel vindt plaats op de Noorderweg 2 te Hilversum. De presentatie begint om 17:15 uur en om 17.35 uur start de borrel. Deelname aan de presentatie en/of borrel is gratis. Wel even aanmelden op: receptie@flexofficenederland.nl. Liefst aanmelden vóór dinsdag 25 februari a.s. in verband met de catering.
Voelt u zich vrij om een introducé mee te nemen. Indien u wenst kunnen wij uw bedrijfslogo tonen tijdens uw aanwezigheid op de borrel. Wilt u in dat geval s.v.p. uw bedrijfslogo per e-mail aanleveren via bovenstaand adres?

Graag willen wij u kennis laten maken met onze dienstverlening, waarbij u vrijblijvend
1 week gratis gebruik mag maken van onze telefoonservice
.
Wenst u meer informatie, dan kunt u bij ons hierover informatie inwinnen.

Wereld Administratie is sponsor van de Santbergenborrel.